maandag 28 januari 2008

Tot ziens!

Dag allemaal,

Morgen is het zover, de 29ste januari die zo ver weg leek, is nu wel heel snel aan het naderen. Hoewel zoveel mensen het mij echt al hebben proberen duidelijk te maken, is het nog niet helemaal tot mij doorgedrongen dat ik vertrek. Als ik morgen op mijn vliegtuigje stap en afscheid moet nemen van het kleine België zal ik wel tot het besef komen dat ik dit een paar maandjes zal moeten missen. Maar de goesting om te vertrekken is nog altijd even groot! Met veel plezier kijk ik uit naar Nieuw-Zeeland en mijn leventje daar. Hopelijk verloopt de vlucht, met de 5! overstappen zoals het hoort. ( Waar jullie ongetwijfeld allen jullie twijfels over hebben, aangezien het Nathalie Tavernier is die deze stappen op haar eentje zal moeten ondernemen)
khoop jullie binnen een paar daagjes te kunnen vertellen dat alles naar wens is verlopen :)

kga de laatste dingen aan mijn valies toevoegen zodat alles tegen vanavond gepakt en gezakt is!

Tot snel!

Vele groetjes, van een backpacker in wording!
Nathalie

ps:De foto's van mijn afscheidsfeestje zullen op facebook komen.




5 opmerkingen:

katrijntje zei

heej petatje,
kga je misse!!!have fun daar
en sèg ... ni te bruin è! anders zien kik er dood uit als kik naast u sta.
dag protXXX

je klein zusje zei

hey noet

ik hoop dat je in Nieuw-zeeland
ga vinden wat je zoekt :)
wij missen je!!!!
ben blij voor jou dat je droom is uitgekomen xxxxxxxxx
enya en company

Caitlin zei

Hey baby !

ben al heel blij da ge veilig in Heathrow zijt geraakt!
't was écht ni leuk om u te zien doorgaan en te beseffen da 't vijf maanden gaat duren voor k u terugzie. Mr kweet da ge u zaaaliggaat amuseren en massa's vrienden gaat maken, en das 't belangrijkste he. Mr toch, kga u heel hard missen !
Sugar, love you very much !
x
ps, je staat geschreven id palm van mijn hand, remember ! :) x

Filip o zei

het maatke!
ge zie ben u na 2 dagen dus nog atij ni vergeten é;)
zou ook een beeke moeilijk zijn é kleuterschool, zeeklasse, scouts, en dan al u nathalie-dingen:
-wie speelt er nu meer als u ne fietsleutel kwijt..
-of valt zo wel is wekelijks op z'n..;)
... mja khoop echt da je je daar zalig ga amuseren die 5 maanden, ma zal toch ook blij zijn u trg te zien in juni ze madam!:)
enjoy your time!
Filip o..

Sophie zei

dag duifke,
volgens mij zijn de mannelijke nieuw-zeelanders echt cuties- die gebronsde huidjes en dat avonturiersbloed- kwens er u massa's van toe :) oh snoetje geniet ervan. kzal blij zijn als ge binne 5m u kopke terug in tzwembad komt steke, gekke. kus X