zondag 10 februari 2008

auckland

dagdag!

een kleine grote schande, maar tijd vinden voor te computeren is al niet gemakkelijk en eens je die hebt is het weer niet vanzelfsprekend om internet te hebben. Vandaar dat ik niet al te best mijn blog kan bijhouden..
met mij gaat alles uitstekend! heb al toffe dingen gedaan, leuke mensen leren kennen op school, scholl tot half4 en dan meestal naar de beach, iets gaan drinken, .. een goede leven e!
heb vorige week een nieuw fototoestel moeten kopen omdat het mijne gestolen is. jammer van de foto's maar ben wel blij met men nieuwe aankoop!
Een betere familie had ik me niet kunnen veroorloven, gezellig huisje, lekker eten en zeer vriendelijk en ruimdenkend..
Ben overlaatst naar piha beach gegaan, leren surfen, een hele ervaring! on my way to pro :)
jaja nathalie heeft al een lekker bruin tintje en kan zich goed trg vinden in het nieuw zeelandse leventje. volgend weekend ga ik naar Wellington om daar een beetje de toerist te gaan uithangen en zaterdag avond naar een toneelstuk zien!

cheers mates! xx

4 opmerkingen:

Ceel zei

nathalie zie bruin!!!! wie had da ooit gedacht ;)?!echt zalig om uw verhalen te lezen! ik stel mij dan voor da gij op zon plank staat en probéért te surfen..en ja, mss lukt da wel eens af en toe ;), en wss ligde af en toe eens is het water, en af en toe eens borrelke zeewater.. jaa,ieder op zijn manier eh naat ;)!
geniet nog popie!!
zoeen x

katrijntje zei

preike!!!
volgens mij gaat gij gewoon ne neger zijn als gij terug kunt en ga niemand u nog herkenne want niemand verwacht die huidskleurverandering natuurlijk:D

ma amaj fototoestel gestole, swel minder...

en maakt anders een filmpke van 'nathalie doet een poging tot surfen', dan kunne we allemaal meegenieten van u geklungel of ONgeklungel(jaja katrijn heeft weer een nieuw woord uitgevonden, HALLELUJAH)

sèg treesje, ik moet ier strax nr de les dus ga da hier afronden want moet me nog ready maken è:D

daaaaag pompoentje!!

Ceel zei

IK MIS UUUUUUUUUUUUUUUUUU!
tis valentijn en op deze momenten mis ik je natuurlijk het hardst lieve valentina!! ahha :) :) :) enjoooooooooy! x

Liesbeth zei

Dag Nathalie,

Toevallig de link naar uwen blog gevonden via den blog van CarmenTimo...
Geniet met volle teugen en kom terug met prachtige verhalen!
Ik heb nog een paar leuke fotos van jou in Vorselaar en wil ze wel bezorgen. Kan je een berichtje sturen naar liesbeth.naeyaert@skynet.be, dan mail ik ze wel door.
Groetjes en veel plezier aan de onderkant (of is het bovenkant)van deze aardbol. Liesbeth